Om fb skolen

webinar-sk La meg starte med å presentere meg selv. Mitt navn er Ståle Karlsen, og det er jeg som står bak fb skolen.

Jeg jobber til vanlig som Facebook konsulent, hvor jeg hjelper bedrifter med annonsering og merkevarebygging på Facebook. Facebook gir bedriften din mange muligheter, men det er ikke alltid like lett å vite hva man skal gjøre.

Jeg har jobbet i IT bransjen siden 1998. Startet da i et konsulent-selskap og jobbet med utvikling av programmer og nettsider for forskjellige store bedrifter i Norge. Etterhvert gikk det mer og mer over på bare utvikling av nettsider. Har jobbet i forskjellige konsulentselskap opp igjennom årene, men er nå ansatt i eget firma.

Som konsulent så har jeg jobbet med mange store selskaper. Noen av disse er Gjensidige, Storebrand, Norgesgruppen, Nordea, Stabburet, Rema 1000, PricewaterhouseCoopers m.fl. Har vært innom mange forskjellige bransjer og plukket opp masse nyttig informasjon om hvordan ting fungerer i bransjene.

De siste årene har jeg fokusert mer på bruk av Facebook til å bygge opp merkevaren til firmaer og hvordan bruk av annonsering på Facebook kan øke antall leads og kunder. Jeg jobber også med hvordan man kan lage prosesser for å få besøkende på nettsidene til firmaene til å bli kunder.

Jeg har laget fb skolen fordi jeg ønsker å hjelpe firmaer med å bli kjent med forskjellige muligheter i Facebook. Og jeg kommer hver uke til å legget ut blogg-innlegg her med nyttig informasjon.

Jeg holder også foredrag og workshops med jevne mellomrom. Og hvis du ønsker å benytte deg av mine konsulent-tjenester så er det bare å ta kontakt. Jeg jobber kun med få kunder av gangen fordi jeg ønsker å holde full fokus på de.

Håper du har nytte av informasjonen på disse sidene, og setter veldig pris på om du deler med dine venner som også kan ha nytte av det.

Hilsen

Ståle Karlsen