Forhåndssalget er i gang

Bestill boken nå for kun 199,-
(Pris er inkl. frakt. Veiledende pris: 399,-)

For hver solgte bok går 40,- til Barnekreftforeningen

Boken sendes ut i begynnelsen av januar 2020

Her er noe av det du vil lære om i boken

Hvordan du lager gode annonser som gir resultater

Hvordan du finner riktig publikum for dine annonser

Hvordan du kan klare deg med et lite annonse-budsjett

Hvordan du lager en god strategi for annonseringen

Hvordan du administrerer annonsene dine

Hvordan du kan forbedre annonsene for å oppnå bedre resultat

Hvordan du bør følge opp de som ikke kjøper med en gang

Hvordan du fanger opp de som ikke kjøper

Hvordan finne ut om en annonse gjør det bra eller ikke

Facebook-annonsering utvikler seg hele tiden

Hver dag blir du utsatt for tusenvis av annonse-budskap. Det kan være annonser på tv, på radio, i sosiale medier, i avisen eller et blad, til og med produktplasseringer i filmer og tv-serier. Det samme skjer med dine potensielle kunder. Det er ikke bare deg de får annonser fra, men mange, mange flere. Du konkurrerer ikke bare mot dine konkurrenter, men mot bedrifter innen mange forskjellige bransjer. Alle vil ha folks oppmerksomhet.

Derfor holder det ikke lenger å bare legge ut en annonse på Facebook og tro at det nå kommer masse salg. Det funket tidligere, men med all konkurransen i dag har ting endret seg. Men det er fortsatt håp. Annonsering er ikke bortkastede penger hvis det gjøres riktig. Da er det i stedet en god investering. For når du annonserer skal du jo gjerne få mer tilbake enn du puttet i annonseringen.

Og gjør du annonseringen riktig vil dine potensielle kunder legge merke til deg og det du selger. Du er ikke bare en pest og plage som alle andre, men en som faktisk bryr seg om kundene sine.

I denne boken vil du lære hvordan du kan bruke Facebook-annonsering riktig, slik at din bedrift kan få flere kunder og tjene på de nye kundene. Det er faktisk mulig å sette opp annonser som gjør at du får en jevn strøm med nye potensielle kunder hver eneste dag. Hva ville det gjort for din bedrift?

Dessverre er det slik at mange som tester ut Facebook-annonsering kaster bort masse penger siden de ikke vet hvordan de skal gjøre det riktig. Også sitter de igjen med opplevelsen av at annonsering på Facebook fungerer ikke. Men Facebook-annonsering fungerer, når det gjøres riktig. En av mine kunder økte den årlige omsetningen fra 4 millioner til 10 millioner på kun et år, bare ved hjelp av noen enkle Facebook-annonser.

Ikke la din annonsering på Facebook være bortkastede penger. Kjøp boken i dag og lær hvordan du kan gjøre annonseringen riktig, slik at du også kan få flere kunder og øke omsetningen din. Benytt deg av forhåndssalg-tilbudet og få boken til halv pris. Og i tillegg får du tilgang til nettkurset “Facebook-annonsering for små bedrifter” i et helt år som en bonus.

Tilbudet er begrenset

Under 20 bøker igjen

Benytt deg av tilbudet før det er for sent

Boken passer best for deg som …

selger tjenester eller coaching

selger kurs, workshops, seminarer o.l.

selger fysiske produkter på nett

selger digitale produkter som nettkurs, medlemskap o.l.

Du får med nettkurset

«Facebook-annonsering for små og mellomstorebedrifter»

Som bonus for at du kjøper boken nå på forhåndssalget vil du få tilgang til nettkurset «Facebook-annonsering for små og mellomstore bedrifter» i et helt år. Verdien på denne bonusen er 2.500,-. I nettkurset finner du videoer som viser deg steg-for-steg hva du skal gjøre.

Under ser du oversikt over de 4 modulene som nettkurset består av. Du får tilgang til nettkurset i løpet av romjulen.

Modul 1:
Forberedelser

Før du setter igang med annonseringen din er det visse forberedelser du bør gjøre. Og her lærer du hvordan du setter opp Business Manager, installerer Facebook-pikselen på nettstedet ditt, lager publikum som du skal annonsere til m.m.

Modul 2:
Sette opp annonse

Her vil vi gå igjennom hvordan du setter opp annonsene dine. Du vil lære hvilken målsetting du bør velge ut fra hvilket resultat du ønsker, samt hvor og til hvem annonsen skal vises. Vi går også igjennom annonse-budsjett og hvilken annonsetype du bør velge når.

Modul 3:
Administrere annonsene

Når du jobber med Facebook-annonser bruker du administratoren. Det er der alle annonsene ligger og det er der du legger inn nye annonser, gjør endringer, lager kopier o.l.  I denne modulen lærer du hvordan du bruker annonse-administratoren og hvordan du kan se på resultatene av annonsene dine.

Modul 4:
Sette opp chat-bots i Messenger

Når du jobber med Facebook-annonser bruker du administratoren. Det er der alle annonsene ligger og det er der du legger inn nye annonser, gjør endringer, lager kopier o.l.  I denne modulen lærer du hvordan du bruker annonse-administratoren og hvordan du kan se på resultatene av annonsene dine.

Tilbudet varer kun til og med 31 desember

eller til det ikke er flere bøker igjen

Møt forfatteren

Ståle Karlsen startet med Facebook-annonsering i 2012, da han drev en selskap som solgte hunde- og kattemat i Norge. Han hadde master franchisen på dette merket i Norge, og brukte Facebook til å få flere kunder og forhandlere. Ved hjelp av Facebook økte han omsetningen hver måned med mellom 15-20%.

Før dette jobbet han med utvikling av nettsider. Dette startet han med i 1999 og har jobbet med nettsidene til store bedrifter slik som Gjensidige, Storebrand, Norgesgruppen, PwC, Stabburet m.fl. Han har også jobbet med mange kommune-nettsider og i 2011 havnet to av nettsidene han hadde utviklet på 2 og 4 plass i kåringen over Norges beste kommunale nettsider det året.

I 2014 begynte Ståle å hjelpe andre bedrifter med Facebook-annonseringen, da han fikk mange forespørsler pga sine gode resultater. Han hjelper bedrifter med å lage en god strategi for annonseringen, slik at de ikke blir en plage på Facebook. Gode strategier bidrar til gode resultater. I tillegg til å hjelpe bedrifter med markedsføringen på Facebook, holder han også kurs og foredrag om dette.

Du støtter en god sak

Sommeren 2018 opplevde et vennepar av meg noe av det verste som kan skje. De mistet sin 12 år gamle sønn pga kreft. Bare 10 år gammel fikk han diagnosen osteosarkom ( benkreft ). Dette er en sjelden kreftform som rammer stort sett barn og unge. Kanskje så få som 3-4  personer pr million innbyggere får denne diagnosen hvert år.

Kreftformen er veldig aggresiv, og når den er så sjelden, forskes det minimalt på nye metoder for behandling. Til tross for store fremskritt i kreftforskningen ellers, har ikke behandlingen av benkreft endret seg stort. Behandlingen i dag er den samme som den var for 25-30 år siden. Med tanke på den eksplosive teknologiske utviklingen vi er vitne til er det et stort tankekors.

Jeg ønsker å bidra i kampen mot kreft hos barn,
derfor går 40,- av hvert boksalg til barnekreftforeningen.

Ved å kjøpe boken min bidrar du i kampen mot kreft som rammer barn. La oss sammen gjøre en forskjell.